blogda ara

2 Şubat 2011 Çarşamba

   Defne Joy Foster <3 .
-BİROL GÜVEN: Defne Joy'u o kadar çok seviyoruz ki öldüğünü çocuklara nasıl söyleyeceğiz bilemiyoruz.

-ALPER KUL: Erken kalktım, gün güzel, güneş güzel. Twitter'a girdim... Çok üzüldüm yaaa..

-ARMAĞAN ÇAĞLAYAN: Birisi şaka desin lütfen!!!!

-METİN UCA: Beklenmedik olum gozumuzu actiginizda bogrunuze oturuyorsa anilar kucuk yasanmisliklar nasil sigacak 140 karektere gule gule delismen Defne.
-BETÜL DEMİR: İnanmak istemiyor insan, allah sevenlerine sabır, Defne'ye de rahmet eylesin

-EBRU ŞALLI:Defne mi yok ya olamaz nereden cıktı, kötü bir şaka mı bu? Kalbi yüreği çok güzeldi! Toprağı bol olsun: Hala inanamıyorum saşkınım! Cok erken coook. Ardında bir bebek aile bıraktı! Zamansız yolculuk...

-ECE ERKEN: Ne kadar acı...bu genç yaşta ölümler...Allah ailesine sabır versin...hayat ne kadar basit aslında...yaşıyorsun ansızın gidiyorsun..

-ELİF GÜVENDİK: Offffff tüylerim diken diken moralim sıfır dünya tatlısı bir oğul,eşi ,ailesi... Allah sabırlar versin çok zor çokkk..

-GİZEM ÖZDİLLİ: Çok üzüldüm çok.. bu nasıl bir kader genç anne...
-LEVENT ÜZÜMCÜ: Sanırım beyaz camdakiler gerçekten hiç ölmeyecekmiş gibi geliyor insana. O enerjiyi toprak nasıl hazmedecek bilemiyorum...

-MESUT YAR: Günaydın(!) Defne Joy ölmüş. Hakikaten üzüldüm. Sıkı bir dost, zararsız bir insandı. Nur içinde yatsın...

-NEDİM SABAN: Hani sabahlar neşeli başlayacaktı? Bu bir şaka olmalı!

-PETEK DİNÇÖZ: 33 yaşında etrafına neşe saçan Defne'nin ölüm haberine inanamıyorum. Çok üzüldüm...

-RAHŞAN GÜLŞAN: Acun'un da en küçük bir bilgisi yok neden olduğuna dair. O sürekli "bebeği bir yaşındaydı" deyip duruyor kontrolsüzce...

-REYHAN KARACA: Bebeciği vardı,dünya güzeli bir annesi vardı.Allah anacığına sabır versin.çok severdim çok özeldi benim için çok.

-YUNUS GÜNCE: Defne Joy depremi. Ölmüş . Çok....ne diyim...sarsıldım. Boş bakıyorum şu an.Bom boş!

-DERYA BAYKAL: Ayyy Defne yaktın bizi Defne. Çok üzüldüm çokkkk. Şaka olsun lütfen...

-ECE VAHAPOĞLU: Defne Joy Foster'in ölüm haberini şimdi okudum; şaşkınlık içindeyim... Allah rahmet eylesin; toprağı bol olsun.. kelimeler de yetersiz...

-Demet Akalın: Geride bıraktığım tüm kalbini kırdığım insanlardan özür diliyorum... İyi değilim gerçekten sarsıldım. Hayata bu kadar bağlı insanların ölümü bende hoş olmayan bir ruh hali yapiyor... Defne'nin mekanı cennet olsun demeye elllerim titriyor. Üzgünüm.

-Pınar Altuğ: Nasil yaaaa? Haberle uykumdan zipladim! Çok ama cok üzgünüm: Oğlu çok küçük.
-> Defne Joy Foster, ölmeden önce Twitter'ından şunları yazdı:

*AŞK...kimsenin yaninda uzun sure kalmayan bi .rospu gibi...
*
Hayir bisey diil trafikte ölecez ya kalpten ya sitiiresten :@
*
Tek bildigim maç kalbimle beynimin oynadiği...goller diil galiba pozizyonlar onemli
*
Uyumayan sehrin uyuyan akillarina ask ufleyesim var.. Belki kalbe ulasir diye yine ümidim hep ümidim....
*
Calisiyorum calisiyorum ve fakat yinede dans edemiyorum.nasii olcak bilmiyorum :)
*
Kısın geldigini zanederken açan güneşten daha güzel pek çok şey var Amaa bugünün birincisi güneşti
*
Tatilde hicbiseyi takip etmiyor ya insan çok keyifli oluyo.İstanbul lisanını yakalayamamakda öyle. Ramız dayı ezel kıvanç noluyo yahu
*
Fethiye'de tekne sefası yapanlar aksamda sallaniyolar. Dünya donüyor ben donüyorum :)
*
Köprüde hep trafiik hep trafiiiik.bu ne canım.bence artık herkes kendi yakasında kalsın.çözelim bu ısı.
*
Doğduğu gün ölen insanlar muhtemel sıkıntıdan ölüyolar :)
*
Bugün benim dogumgunum.hem yasliyim hem şaşkınım.gençlimi heyecanlarımı hayallerimi hediye paketiyle bana geri verirlerse çok kıyak olur
*
Yarın dogumgunum :( sonbaharda dogunca hayat ayrı bir melankoli
*
Bu havaların katil ruhunu ozlemisim.ya kendime kiyicam ya kiyamadigima...
*
hadi gel kurtar beni.






 
ye elllerim titriyor. Üzgünüm.


- ACUN Ilıcalı: Böylesine iyi niyetli bir insanın bu kadar genç yaşta aramızdan ayrılması büyük bir acı. Defne'ye Allah'tan rahmet, kederli ailesine sabır diliyorum. Hafta sonu 'Yok Böyle Dans'ı yayınlamamız söz konusu bile olamaz.

- TAN Sağtürk: Enerjisi ve neşesi yüksek bir insandı. Elendiğinde üzülmemesini söylemiştim. 'Elendiğim için değil arkadaşlarımdan ayrı kalacağım, ona üzülüyorum' demişti.

- BURCU Güneş: Hayat dolu gencecik bir anneydi. Ölümü şoke etti. Allah geride kalanlara sabır versin.

- NİLGÜN Belgün: Defne, kızım gibiydi. Çok üzüldüm, içim acıyor. İnanasım gelmiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder