blogda ara

2 Şubat 2011 Çarşamba

birinin kadını olmak istiyorum..


         Birinin kadını olmak istiyorum. Başka hiç kimse tarafından dokunulmamak, konuşulmamak, bakılmamak hatta! biraz korunmak biraz şımarmak. Büyük şehrin kalabalık caddelerinde sıkı sıkı elini tutmak, göğsüne başımı yatırıp film izlemek, biryerlerde birlikte çay içmek, Pazar kahvaltısı yapmak, uzun uzun konuşmak ya da susmak sadece gözlerine bakmak, sahilde yürüyüş yapmak gibi ufak ama değerli şeyler yapmak istiyorum. aklımda biri olsun istiyorum. sürekli düşündüğüm hiç aklımdan çıkmayan özlediğim biri. onu düşünürken ara ara gülümsemek istiyorum. özlemine dayanamayıp görünce sarılmak istiyorum. biriyle yaşlanmak istiyorum. bana güven versin istiyorum. güvensin. birini sevmek istiyorum, hiç kimseyi sevmediğim gibi. biri sevsin istiyorum beni hiç sevilmediğim gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder