blogda ara

17 Ocak 2011 Pazartesi

piskolojik sorunlarım yok piskolojinin benim gibi bir sorunu var :P

      offfss.. Bu hafta 9 tane yazılım ve 4 tane maçım var. ne maçı dersen sevgili blog ''voleybol'' tabyy. Maç ve yazılı haftası neden aynı haftaya denk geliyo ki, çok saçma bu..? Yorgunluktan ölüyorum şuan. kulüp ve okul maçları da aynı günlerde. sabah okul maçındayım akşam kulüp maçında. tamam, takımımız gerçekten iyi daha maç kaybetmedik finale gidicez inşallah . bugünkü maçı da aldık. ama bugün 3 tırnağımı(kırıldı) sağ omzumu(sızlıyor) ve sol ayak bileğimi(yara var) kaybettim. Eksiliyorum gün geçtikçe. bu aralar sınavlara çalışcak vakit bile bulamıyorum. yemek yemediğim için başım dönüyo, ağrıyo fln.  vakit bulsam çalışırmyım orası da şüpheli.P

ilk dönemi bi atlatayım başka bişey istemiyorum.. günler o kadar çabuk geçiyo ki bana kalan sadece yorgunluk ve mutsuzluk olmaya başladı. kafamı toparlamak için dinlenmeye ihtiyacım var.

15 günlük tatili iple çekiyorum. evet evet.


not..(ilginç)Youtube'a girin. Herhangi bir video açın ve 0:00'da pause yapın. Sol ok tuşuna basılı tutun ve yukarı tuşuna basın. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder